YouTube הינו אתר לשיתוף וידאו והוא אחד האתרים הפופולארים ביותר הקיימים ברשת. YouTube, מספק הרבה כיף והנאה, לצד הזדמנויות לקידום והשגת תעבורה עבור האתר שלך. בדומה ל רשתות חברתיות אחרות כגון – Facebook ו- Twitter, בכדי להשתמש ב- YouTube בהצלחה עבור קידום אתר והשגת תעבורה, יהיה עליך לדעת את הכללים הדרושים לכך.
ישנם מספר טיפים לגבי האופן בו ניתן לבצע קידום אתר דרך יוטיוב, זכור כי קידום אתרים דרך יוטיוב מקדם אותך, את אתר האינטרנט שלך ואת המוצרים שלך וכמו כן מסייע לך בהשגת תעבורה חינמית מ- YouTube.
לפניכם סידרת שלבים בנושא קידום באמצעות סרטוני וידאו

כללים עבור קידום אתר דרך יוטיוב:

1. העלה קטעי וידאו ויראלים (בלעז: Viral):
ישנם מליונים רבים של קטעי וידאו ב- YouTube. במידה וכחלק מקידום אתרך אתה מעלה וידאו שאף אחד לא יתעניין בו, הוידאו הזה פשוט ימשיך בדרכו מבלי שישימו אליו לב, ממש כמו מליוני קטעי וידאו אחרים. הטריק להשגת תעבורה איכותית לאתר שלך מ- YouTube היא לפרסם קטעי וידאו שימושיים, או אפילו טוב יותר – קטעי וידאו ויראלים. קטעי וידאו ויראלים לא הם לא רק שימושיים, אבל הם גם נוטים למשוך קבוצות גדולות מאוד של אנשים. במידה וקטע הוידאו שפרסמת מצליח להגיע לרמה ויראלית, אנשים יקדמו אותו עבורך והדבר היחיד שיוותר לך לעשות הוא לקצור את פירות ההצלחה.קטעי וידאו ויראלים איכותיים מהווים אבן דרך משמעותית בתהליך קידום אתר באמצעות יוטיוב.

2. קידום אתרים על ידי פרופיל מעניין:
כחלק מתהליך קידום אתר ברשת האינטרנט סביר להניח שנרשמת גם באינדקסים , פתחת כרטיס ב- Facebook, Twitter, או כל אתר חברתי אחר, וככל הנראה יצרת לעצמך פרופיל מעניין. יצירת פרופיל מעניין היא חובה. במידה ואנשים יאהבו את קטעי הוידאו שלך, הם יכנסו לבדוק את הפרופיל שלך בכדי ללמוד יותר אודותיך. כשהם רואים שהפרופיל שלך משעמם, הם לא יטרחו יותר להתעסק בנוכחות שלך. אתה יכול להפוך את הפרופיל שלך לקצת פחות רישמי אבל זהירות – לא להגזים ולהפוך אותו למשהו שנראה כאילו הוא תוכנן ע"י בן "טיפש-עשרה" מטורף. אחרי הכל, אתה משתמש ב- YouTube לצרכי קידום אתר מקצועי ולא לצרכים אישיים, נכון?

3. דאג לכלול את אתר האינטרנט בקטע הוידאו:
תהליך קידום אתר, נועד על מנת לסייע לך במיתוג העסק, השירות או המוצר שלך.הלוגו שלך וכתובת האינטרנט (URL) של האתר שלך הם נשקים יוצאים מן הכלל לשיווק המותג שלך. זו הסיבה שאתה חייב לכלול אותם בתחילת קטע הוידאו שלך או בסופו. האפשרות הטובה ביותר היא להשאיר את הלוגו שלך ואת כתובת האינטרנט של האתר שלך לאורך כל קטע הוידאו כי בדרך זו אתה משיג הרבה מאוד חשיפה, אבל במידה ואתה לא יכול לעשות זאת (לדוגמא, משיקולים אומנותיים), תחילת קטע הוידאו וסופו יספיקו. זכור כי קידום אתר לא מתחיל בנגמר בנראות של כתובת האתר שלך ברשת, ההקלקה על הכתובת והתנועה משמעותיים מאוד.

4. פרסם קטעי וידאו איכותיים למען קידום האתר והצלחת העסק שלך:
קידום אתר באינטרנט מצריך ממך להיות נוכח באינטרנט וכמה שיותר. כמו שכבר הזכרנו בסעיף הראשון, אין בדיוק מחסור של קטע וידאו ב- YouTube. לרוע המזל, המשמעות היא שם גם אין מחסור בקטע וידאו מאיכות נמוכה. קטעי וידאו אלו אינם בדיוק אהודים על ידי הצופים, אז במידה ואתה רוצה שגולשים יצפו בקטעי הוידאו שלך, וודא שאין להם סאונד (בלעז: Sound; איכות שמע) ירוד או תמונות מטושטשות.

במידה ואתה לא יודע לצלם סרטוני וידאו איכותיים אל תשלול את העובדה לשכור מישהו שיצלם עבורך, זכור כי מדובר בתהליך קידום אתר, ההשקעה אכן מרובה אבל, שכרה בצידה.
YouTube הוא לא בדיוק אתר פרסום עבור צלמים מקצועיים ואנשי קולנוע, אז אתה יכול לפרסם קטעי וידאו חובבניים. רק דאג לוודא שהאיכות שלהם טובה